• ATNAUJINTA: 2020 rugpjūčio 07 d.
Ekskursija Čekija - Austrija
2014 balandžio 23 d.

Ekskursija į Macochos urvus – vieną iš gražiausių ir unikaliausių Čekijos požeminių labirintų. Važiavome traukinuku,  plaukėme valtimis požemine Punkvos upe. Keliavome per pietų Moraviją. Česky Krumlovas – vienas iš gražiausių Čekijos miestų. Susipažinome su senamiesčiu įtrauktu į UNESCO pasaulinį kultūros paveldo sąrašą, bei su didinga renesansine pilimi.

Keliavome per Austriją. Lankėmės Zalcburgo mieste. Tai ne tik gimtasis V. A. Mocarto miestas, bet ir romantiškiausias bei paslaptingiausias Austrijoje. Ekskursija po miestą: Mirabelės rūmai ir sodas, namas, kuriame gimė Mocartas, „Getreidegasse“ – viena iš gražiausių gatvių Europoje, miesto Katedra, Šv. Petro vienuolyno bažnyčia ir senosios kapinės, Zalcburgo pilis. Išvyka į kalnų apsuptą mažą St. Gilgeno miestelį, išsidriekusį prie nuostabaus didžiulio Volfgango ežero. Pasikėlėme lyno keltuvu į Zwolferhorn (1522 m.) viršukalnę, nuo jos atsivėrė nuostabi Tauerno kalnų panorama.

Atvykome į Vieną. Apžvalginė ekskursija po miestą: Operos rūmai, Parlamentas, Rotušė, Karalių rūmai, Šv. Stepono katedra, Anker laikrodis ir kt.

Daugiau nuotraukų čia ir čia...